.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ريش‌سفيد چادرنشينان حاشيه كرج، صاحب رستوران در استان گلستان از آب درآمد
به دنبال بازگرداندن چادرنشينان كرجي به زادگاه خود مشخص شد ريش سفيد چادرنشينها، صاحب رستوراني در استان گلستان بوده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ،يوسف جهاني‌پور معاون سياسي ــ امنيتي فرمانداري كرج با اعلام اين كه چادررنشينان حاشيه كرج كه از مدتها پيش

به دنبال بازگرداندن چادرنشينان كرجي به زادگاه خود مشخص شد ريش سفيد چادرنشينها، صاحب رستوراني در استان گلستان بوده است.

به گزارش شمال نیوز  به نقل از ايسنا ،يوسف جهاني‌پور معاون سياسي ــ امنيتي فرمانداري كرج با اعلام اين كه چادررنشينان حاشيه كرج كه از مدتها پيش در منطقه بين شهريار و كرج ساكن شده بودند، با تلاشهاي فرمانداري شهرستان به استان گلستان بازگردانده شدند، گفت: تعداد اين چادرنشينان كه بازگشت داده شدند، در ابتدا 80 خانوار بود كه پس از مدتي و با تهيه گزارشي كه يك هفته‌نامه كرجي با عنوان «وضعيت كودكان كرجي» منتشر كرده بود، به 100 خانوار افزايش يافت.
وي افزود: اين افراد كه اصالت زابلي داشتند، به هيچ عنوان راضي به برگشت به زادگاه خويش نمي‌شدند و پس از پيگيريهاي فراوان از سوي فرمانداري كرج و در اختيار گذاشتن چند دستگاه نيسان و خاور از سوي كميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان، راضي به بازگشت به استان گلستان شدند.
جهاني پور در پايان خاطرنشان كرد: پس از بازگرداندن چادرنشينان به استان گلستان مشخص شد تمام اين افراد صاحب خانه در استان بوده و ريش سفيد آنها نيز صاحب يك رستوران در استان گلستان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.